Co się kryje pod słowem „Gościnność” ?

Jak powiedział kiedyś amerykański pisarz Max Eastman: „Uśmiech to uniwersalne powitanie”. Każdego dnia moi koledzy i ja w Górskich Resortach witamy naszych gości z różnych regionów i krajów z ciepłym i szczerym uśmiechem. Bardzo doceniamy, że decydują się na pozostanie z nami.
Począwszy od pierwszego kontaktu gościa, a kończąc na pierwszym kroku w lobby hotelowym, cenimy czas naszych gości, który spędzą w jednym z naszych hoteli. Poprzez dążenie do doskonałości w naszej codziennej pracy pragniemy zapewnić, że goście podczas pobytu w Górskich Resortach spotkają się z prawdziwą gościnnością oraz ludzkim i emocjonalnym połączeniem.
Ale nie skupiamy się na gościnności tylko wtedy, gdy gość jest w jednym z naszych hoteli, ale także w naszych mediach społecznościowych, wchodząc z nimi w interakcję i pokazując nasze produkty i promocje.

Zapewniając przejrzystą komunikację i spójność w świadczonych przez nas usługach, staramy się zapewnić naszym gościom wspaniałe wrażenia. Jest to możliwe tylko dzięki częstym szkoleniom wszystkich pracowników, aby zapewnić wysoki poziom umiejętności oraz odpowiednie zachowanie w kontaktach z klientami.
Nagrodą są pewni siebie pracownicy z dużym poczuciem własnej wartości oraz liczni lojalni goście, którzy będą wracać do jednego z hoteli naszej stale rosnącej grupy Górskie Resorty.

Peter Wagner

Director of Hospitality & Quality Control

Co się kryje pod słowem „Gościnność” ?

Jak powiedział kiedyś amerykański pisarz Max Eastman: „Uśmiech to uniwersalne powitanie”. Każdego dnia moi koledzy i ja w Górskich Resortach witamy naszych gości z różnych regionów i krajów z ciepłym i szczerym uśmiechem. Bardzo doceniamy, że decydują się na pozostanie z nami.
Począwszy od pierwszego kontaktu gościa, a kończąc na pierwszym kroku w lobby hotelowym, cenimy czas naszych gości, który spędzą w jednym z naszych hoteli. Poprzez dążenie do doskonałości w naszej codziennej pracy pragniemy zapewnić, że goście podczas pobytu w Górskich Resortach spotkają się z prawdziwą gościnnością oraz ludzkim i emocjonalnym połączeniem.
Ale nie skupiamy się na gościnności tylko wtedy, gdy gość jest w jednym z naszych hoteli, ale także w naszych mediach społecznościowych, wchodząc z nimi w interakcję i pokazując nasze produkty i promocje.

Zapewniając przejrzystą komunikację i spójność w świadczonych przez nas usługach, staramy się zapewnić naszym gościom wspaniałe wrażenia. Jest to możliwe tylko dzięki częstym szkoleniom wszystkich pracowników, aby zapewnić wysoki poziom umiejętności oraz odpowiednie zachowanie w kontaktach z klientami.
Nagrodą są pewni siebie pracownicy z dużym poczuciem własnej wartości oraz liczni lojalni goście, którzy będą wracać do jednego z hoteli naszej stale rosnącej grupy Górskie Resorty.

Peter Wagner

Director of Hospitality & Quality Control